Tuesday, 24 May 2011

American Idol vs AF(yuksss)

ak suka american idol sbb dia melahirkan rmai penyanyi yg bgs....bkn mcm AF sampah je suara...suara2 biasa...erm kita ctr psl american idol...ak actually minat si haley reinhart (pic kat bwh ni) ni...tp dia da terkluar sblum ke final...sian kan...
                                                                                                                                                                           
( suara dia lain drpd yg lain...tone suara dia bgs wlaupun suara dia kecik)

btw ak benci scotty...nyanyi bajet nk selamatkan diri je...nyanyi lagu country...je x mncbar lngsng...even dia prnh nyanyi lagu berlainan genre...kbnyakan dia suka nyanyi lagu country...


   
 (ni la dia...kpd peminat2 dia,sory ak ltk pic buruk dia ni...tp mmg buruk pun...ahaha)

lagi sorang finalist ni nma dia lauren alaina...umr bru 16,,,tp suara dia hbt....tp syg la....suara dia x luar biasa sgt....suka menjerit tp nyaring la...suara kebanyakan la kata org...


(time ni umh dia x de air so terpksa selekeh prgi audition)

jom ctr psl AF....hurm x byk ckp la kan...smua x best....biasa....ak tgk pun x smngt...mcm tutttt...benci ak tgk...sumpah x best...kalo msk american idol,ape korang rsa juri2 american idol komen...
hurm~



(boring lagi2 hazama ngn fina msk...urghhh...ingt best...tp sama jgk)




nk vomit je tgk AF ni....ahaha...




































No comments:

Post a Comment