Thursday 27 October 2011

~perjalanan sem 5 yang ANNOYING~


okay sem 5 aku baru sahaja melabuhkan tirai nya...baru???ahahaha da lama da ...cuma aku malas nk update blog...ahahahaha...ermmm msti korang tertanya2 kan asal aku kata annoying???mesti korang x sabar nak tahu???ahaha...bapak perasan aku ni...okay biar aku ctr satu2:

1. okay sem 5 ni first time aku dpt bilik...woohoo happy giler...biler start masuk je ak da rasa annoying aku x tahu kenapa...maybe sbb faktor utama panas,sempit,bilik cpt berabok smpai ak rsa annoying...aigoo~

2. okay then ak masuk kelas pada hari pertama di sem ke-5 ni...okay fine~congrates to me sbb lecturer x de...dan kebanyakkan lecturer ramai da pindah.

3. ahahaha...sem 5 ni jgk la aku ngn kawan2 aku try mencebur kan diri dlm hari keusahawanan...mcm2 kitaorg jual...hasil pun lumayan.

4. aku sedih owh sem ni...sumber inspirasi aku da couple...aku rsa perangai aku yg annoying ni telah mmbuatkan dia meluat tgk aku kot lantas meninggalkan aku mcm tu je...ahaha...bapak gebang ayat ak :p

5. sem5 ni jgk la aku mcm da jarang lepak2, teman study2 ngn bob...sob sob...sedih kjp...nk tahu kenapa??sbb dia dpt roomate yg begitu setia ngn katil dia...roomate dia tu bkn jenis mcm roomate2 bob yg terdahulu...huhuhu...so nk lepak2 boleh tp skjp je.

6. sem5 ni jgk la...aku rasa aku paling malas nk study dan byk rilex...blik kelas je aku tido pastu x wat revsion pun...perghhh bapak malas aku ni...rasa nya result ak teruk kot sem ni...huhuhu...just berdoa je la apa yg aku da buat...hope okay la.

7. hah!!!nk ctr satu story ni...aritu ada la brbuka puasa kat kfc ngn kwn2 aku...bila smpai je,rmai org then beratur...ada ke patut aku kena marah ngn mak cik...adohaii mak cik org lain puasa jgk...kau x yah nk marah2...kalau nk cpt kau dtg la awal bahalol!!!aku pun pe lagi ak direct ckp kau x yah nk marah2 boleh x!!!ahahaha.

8. okay utk sem 6 akan dtg aku dpt kolej...setelah check slip pra dftr kot..aku telah ditempatkan dkt RT aka ruang tamu...okay fine...mmg muka aku muka ruang tamu...apa x nya,aku da duduk kat RT da 3 sem...btw mmg aku suka ddk RT...love sgt2 kat RT...mmg kau serasi ngn aku...ahahaha...utk kwn2 aku yg wat rayuan tu,aku doakan korang dpt...insyaallah.

1 comment:

  1. hahahah...thankx, fakri coz doakan aku dpt kolej...heheheheh...result mst gempaq nyer nnt...jgn riso okay....heheheh...

    ReplyDelete